Masih Hangat

18 March 2012

Hancur Musnah.

As Salam and Hello.



Apa yang aku percaya itu hancur
Sungguh aku tak sangka seperit ini sakitnya
Sungguh aku tak sangka airmata mengalir juga
Kerana satu-satunya insan itu

Aku sangka aku ini kuat, aku sangka aku cukup tabah, tapi kenapa mata tak mahu kering?
Aku pernah membayangkan sekiranya perkara ini terjadi pada aku, aku pasti boleh menerima.
Tapi rupa-rupanya benteng pertahanan aku tidaklah sekukuh mana. Lompong.
Ternyata sesuatu yang namanya cinta itu mampu melemahkan sekuat-kuat insan.
Sekarang aku faham, kenapa ramai orang yang musnah kerana cinta.


Antara cinta dan benci yang aku rasa,
Sungguh aku tak dapat memisahkan keduanya.


Pergilah kau mencari bahagiamu
Di saat engkau telah lelah nanti
Di saat tiada siapa lagi untuk kau kejarkan
Tiada apa lagi untuk kau dambakan
Tiada apa lagi untuk kau tagihkan


Cari lah aku
Aku di sini menunggu
Untuk menjadi yang terakhir.



.