Masih Hangat

04 August 2011

Cinta Gila



As Salam and Hello.



Kau cakap,

Korang semua tak kenal dia. Aku je yang tahu dia macam mana. Aku faham perangai dia macam mana. Walaupun korang kata perangai dia tak baik, nak ambil kesempatan pada aku, tapi aku tau dia tak macam tu. Aku tau dia sayang aku.


Aku jawab,


Okey.


Ya. Aku faham. Cinta itu sendiri sesuatu yang tak masuk akal. Kan?

Pilihan di tangan kau.



You're going to smile like nothing's wrong, talk like everything's perfect, act like it's all a dream, and pretend it's not hurting you.



14 Kata semangat:

inilah aku said...

hanya kita faham mengenai diri kita sendiri dan tahu apa yang terbaik buat kita...

orang lain tahu aper ? komen ?

cikgu nadia said...

cinta itu tak buta
tapi manusia yang buta kerana cinta

hunnyAPIS said...

harap kamu jumpa jodoh yang terbaek untuk kamu ...amin~~

to love is nothing
to be loved is something
to love and be loved is everything..

ehe..jiwang plak...hv a nice day!

Anum said...

kita faham dan kita tau apa yang kita rasa.. kita akan buat keputusan yang terbaik

ann said...

hurm. susah nak buat jeputusan bila melibatkan hati dan perasaan

Dalin said...

Betul.. Cinta itu buta.. Cinta itu gila.. Manusia kadang mampu waras dan tidak dalam masa yg sama kerana cinta.. ^_^

Liyana Aziz said...

erm... bila melibatkan hati dan perasaan, semuanya terletak pada diri sendiri dan diri sendiri la yang tentukannya dan lebih tahu setiap apa yang ada

Liyana Aziz said...

cinta best in it's own way...

izfanora said...

cinta itu buta, cuma kita jgn buta menilai cinta.. :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

cinta oh cinta

masing2 punya pahaman masing2 tentang cinta

fikir lah sedalamnya sebelom membuat keputusan

:)

fiq. said...

dah nasihat pon baik dah

stellaizz said...

cinta itu buta, cuma kita jgn buta menilai cinta.. :) hik hik hik

Dawia.Honeyputri said...

pilihan di tangan Allah..jodoh dan pertemuan :)

syafiqakarim said...

org tengah bercinta jangan di usik
atau di tegur.mahunya dia nak
mendengar?hahah

cinta mengasingkan seseorang dr
sesuatu.

ah,rindu plak dengan lesbo sorg ni.
lama xjumpa.haha ;p