Masih Hangat

16 July 2011

Kau Jantung Hati

Awak tak suka terikat kan, sebenarnya ?

Yang sebenarnya aku tak tau nak jawab macam mana.


Kalau dulu, memang ya. Dulu lah. Masa dulu. Masa hidup aku young and free. Aku tak suka rasanya yang bila aku terpaksa mengikat hati aku pada orang tertentu. Pada masa tu sungguh aku tak fikirkan apa-apa. Tak pernah ada contact hati dengan sesiapa.


Tapi sekarang.

Aku di tahap berperang dengan hati, untuk meyakinkan diri sendiri.

Bukan aku ragu pada kau. Malah aku sangat berterima kasih atas segalanya yang kau lakukan untuk aku.


I simply cannot deny the feelings inside me. Kau bagi aku rasa. Kau tambah warna dalam hidup aku. The fact that you make my life wonderful, and how i love that so much.

Yang sebenarnya aku ragu pada diri sendiri. Aku bimbang tak dapat menjadi yang terbaik untuk kau, sebagaimana kau telah menjadi yang terbaik dalam hidup aku.


They say i'm hard. They say the person who fall for me will definitely have a tough life. Akan selalu makan hati.

Aku akan cuba.

Aku cuma berharap yang kau takkan berputus asa dengan aku. I hope that you won't find it hard with me.


Sebab kau pun tahu kan, aku psycho?



p/s: Kau jantung hati.


7 Kata semangat:

saya dewi said...

wish u ol da besh dear! (':

Syaza Kelyza said...

insyaAllah , just be urself okay dear . yakin jek dengan hubungan yang ada k . ada jodoh tak kemana kan :D

Miss Y and Her World said...

@saya dewi
haittt!!! terima kasih ;)

Miss Y and Her World said...

@Syaza Kelyza
insyaAllah ;)

pandangkedepan said...

yupz...situasi selalu terjadi kalau kita rasa diri dia terlalu baik untk kita...but we can improve our self...:P

Miss Y and Her World said...

@pandangkedepan
yup, sedang berusaha. ;)

Fatieya Rose said...

sakit bila menidakkan kata hati.. sakit juga bila terlepas sesuatu yang indah dalam hidup..
saya mungkin seperti anda masih muda dan sedang lindungi hati.. sentiasa menolak kata hati dan menolak cinta sang lelaki..

tapi hakikatnya apa yang saya cuba selamatkan dari dilukai semakin terluka dan terseksa kerana bertahan dari menerima cinta seseorang...

hati memang tak pernah menipu..