Masih Hangat

06 July 2011

Mencari Duit Di Hujung Jari

As Salam and Hello.


Kau suka masuk pertandingan cari harta karun tak? Suka? Aku pun. Cuma mungkin sekarang tak berapa ada masa nak join pertandingan macam tu. Badan pun kadang-kadang penat dan tak fit.

Tapi yang bestnya sekarang, kau boleh join benda ni online. Yes, ONLINE. Tak perlu lagi kau nak terkejar-kejar berlari sana sini. Hebat betul dunia zaman sekarang ni. Semuanya di hujung jari. Aku notice iklan ni semalam. Dianjurkan oleh Berita Harian. Sebenarnya aku notice yang RM65,100 tu je. Heheh.


Kalau nak join, klik pada iklan ni.



Jadi apa yang perlu kau buat untuk join contest ni? Alahai, kacang bebenor. Klik je kat iklan yang dipaparkan seperti di atas, dan daftar. Kau boleh pilih nak daftar untuk join secara Online atau Realiti. Kalau orang jenis berat bontot macam aku ni, haruslah pilih Online je. Hahahaha.


Cepat daftar sekarang.


Kalau nak join online, kena daftar cepat. Sebab tempohnya dari 4-17 Julai je. Tak banyak masa lagi ni. Kau nak duit tak? Baik daftar cepat. Aku dah daftar. Aku kan tamak.


Duit duit duit.


Tengok hadiah dia. Umang aii!!! Yang belah kiri tu untuk yang join secara online. Masyukkk.


Jadi, kalau kau nampak iklan seperti gambar di atas sama ada di blog aku ataupun blog-blog lain, cepat-cepat lah klik. Mana tau kau orang bertuah yang menang. Rezeki datang kita tak tau, kan? Lagipun senang je. Bukan nak kena buat apa pun. Kena guna otak sikit dan gerakkan jari je (^_^).

0 Kata semangat: