Masih Hangat

14 June 2011

Ada Apa Dalam Kereta Seth Tan?



Tengok tak Nora Elena episod ke 22 tadi? Part ending nya masa Seth hantar Nora pergi kerja. Masa nak turun tu Nora ternampak something dan terus marah-marah. Seth pun tanya kenapa? Lepas tu Nora suruh Seth tengok sendiri dalam kereta dia ada apa.


Nora nampak something dalam kereta.



Nora keluar kereta marah-marah.



Seth pergi tengok ada apa dalam kereta. Pastu? Bersambung......



Korang rasa dalam kereta dia tu ada apa? Aku syak dalam kereta Seth Tan tu ada kondom. Macam mana boleh ada kondom? Sebab Yvonne yang letak. Kan malam tu Yvonne naik kereta Seth sebab dia mabuk/saje-saje buat mabuk.


Dia ambil kesempatan tu letak kondom nak bagi Nora lagi benci kat Seth. Ingat tak sebelum tu dia call Nora dan berlakon seolah-olah dia tengah bermesra dengan Seth. Memang hantu punya orang. Takde perangai manusia langsung. Saje nak bagi Nora berprasangka buruk kat suami sendiri.


Tapi bersambung lah pulak. Nak tau kena tunggu esok lah. Tak sabar aku nak tunggu ending. Sesak nafas aku berperang dengan perasaan. Ekekekeke.




P/s: Sorry aku obses. Lalalala.

9 Kata semangat:

Cinoi said...

Letih gakt gk cite ni. Letih menggeram dkt Yvonne.

Rasenye underwear kot dia tggalkan. Heeee

*anyway, 1st time alwat blog kamu. blogwalk dr bloggers malaysia fb

Miss Y and Her World said...

letih kan? berperang emosi dgn perangai si gila Yvonne tu.

aah kan. underwear pun boleh jadi jugak.


thanks sudi singgahhhhhh ;)

taoslayerz said...

perghh..taktik kotor tuh?

Miss Moots said...

hahahahahhaahhaha kondom???? LOL maybe.

Miss Moots said...

hahahahahhaahhaha kondom???? LOL maybe.

Miss Y and Her World said...

@taoslayerz,
yvonne kan busuk hati? bukan dia kira taktik kotor ke tak.

Haru Biru said...

mungkin jugak kondom.. sebab kalo nak letak kondomaniam kat dalam tu mmg tak boleh kan.... ngeee

Miss Y and Her World said...

@Miss Moots,
yelah. tak pun underwear or bra. logik kan? eheh.

Miss Y and Her World said...

@Haru Biru,

kahkahkah. klakor. kondominium memang tak muat ah. ;)