Masih Hangat

30 June 2011

Apa kesudahan cerita tunang Fida dan Azuan dalam Bang Bang Boom?



As Salam and Hello.


Wah nampaknya isu Fida dimalukan dalam rancangan Bang Bang Boom jadi isu hangat ek? Hmm ramai yang tertanya-tanya apa kesinambungan cerita ni pada akhirnya. Ada yang kata sebenarnya si Azuan tu memang datang betul-betul nak meminang Fida, tapi saje nak bagi kejutan sikit kat Fida. Kira sebelum datang manis, ada pahitnya dulu.


Ada pulak yang buat anggapan sebenarnya Fida yang kenakan Azuan balik, dalam sambungannya nanti. Maksudnya, si Azuan kononnya nak kenakan Fida, tapi rupa-rupanya dia tak tau Fida dah berpakat dengan team Bang Bang Boom. Kiranya si Azuan lah yang sebenarnya mangsa Bang Bang Boom, bukan Fida.


Banyak sangat andaian ni. Aku pun tak pasti. Kita kena tengok lah sendiri minggu depan. Namun Bang Bang Boom memang teruklah kena hentam, sampai terpaksa membela diri. Haha.


Salah satu cemuhan dari penonton. Kalau nak tengok yang lain, pergi ke Fanpage BBB.




Penjelasan terpaksa dilakukan oleh pihak BBB.


Kalau betul lah semuanya satu lakonan, memang terer ah Fida berlakon. Muka kesiannya tu memang menjadi. Ahh takmo buat andaian lagi, bersama kita saksikan episod akan datang. Apa kesudahannya kisah mereka berdua.


Nantikan.

9 Kata semangat:

LittLeMyRashMaLLoW said...

patut laa dia yakin nak siarkan....
hmmm..oky...dah paham....
nak tgk laa yg smlm 2...
kat tonton ade tak ?
=)

Miss Y and Her World said...

@LittLeMyRashMaLLoW
kat tonton? tak sure la babe. cer try tengok. kita tunggu je sambungannya minggu depan. tengok apa sebenarnya terjadi. jengjengjeng !!

hani syahida said...

nanti update kt blog tau...sy xde tv nk tgk :(

Nour Akmal said...

ala..tak tgk pn lah..
tak tau mcm ne situasi sbnrnya..

Miss Y and Her World said...

@hani syahida
alah, kesiannya. takpelah insyaAllah nanti saya update ya ;)

Miss Y and Her World said...

@Nour Akmal
takpe, tengok je sambungannya minggu depan ;)

hana nabihah said...

tak patot kalau nk main2 kan jek :(

Miss Y and Her World said...

@hana nabihah
kalau dia betul main-main kan Fida, memang tak patut. lagi teruk la kena hentam.

zures said...

Alaaaa ruginya tak tgk...