Masih Hangat

27 June 2011

Just Another Bebel #1

As Salam and Hello.


Perghh dah dua hari aku tak update. Ada ke orang yang sedar? Eheh. Aku tengok traffk menjunam dengan teruknya (T_T). Siapalah aku. Hari Sabtu hari tu broadband aku kena bar sebab tak bayar bil. So aku bayar hari ni jelah, sebab aku assume hari Ahad mestilah kedai tutup kan? Yang aku bengang, sistem komputer dia down pulak. Kau bayangkan, aku setel bayar pukul 12 tengah hari, pukul 6 petang baru aku dapat pakai tenet.


Dengan line asyik 'no service, no service' memang buat aku naik amuk. Eh memang aku sorang je ke pengguna broadband *Celsom yang mengalami masalah ni? Dah lah line 3G nye ada 1 bar je. Memang super lembap tahap gaban. Sakit hati aku oh.

Baiklah, start hari ni aku akan start berblogging macam biasa. Sehinggalah kena bar balik. (-_-)"

0 Kata semangat: